29 Şubat 2016 Pazartesi

Başlarken

Neden yazıyorum?


        Yazmak aslında pek sevdiğim bir eylem değil. Belki yazım kötü olduğu içindir, Aram hiç iyi olmadı. Şimdi neden yazıyorum? Belki klavye ile yazmak daha kolay geldiği için yada beynimi kemiren düşünceleri bir şekilde paylaşmak istediğim içindir. Paylaşmak derken, yazdıklarımı birilerinin okuyacağından da emin değilim. Gerçi bu pek umurumda da değil. Sadece yazmak istiyorum. Bu kendim için de olabilir. Düşündüklerimi, aklımdan geçenleri, belki seneler sonra kendim ile paylaşmak, hatırlamak istiyorum. Çünkü unuttuğumuz çok şey var. Çok çabuk unutuyoruz! Çok çabuk tüketiyoruz! Ve bir süredir içimde bir dürtü var. Bana yaz... yaz... yaz... aklındakileri yaz, belki de senin ilacın budur diyor. Başlıyorum...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder